Először is néhány kép. Ez a vákuum termosztát szelep, amivel harcoltam. Egészen pici kis darab.
Az ember elgondolkodik, hova kösse a bemenő és hova a kimenő csövet. Szerencse, hogy nem kell gondolkodni, rá van írva a lényeg: CARB az egyik cső.
Bekötve így nézett ki a kapott Mercedes ajtócsövekkel:
Ezeket dobáltam ki sürgősen, és cseréltem le négyes résolajcsővel. Lehet, ezzel vittem be a hibát a rendszerbe, mert a négyes kicsit lazán ült a csonkokon. Most azonban vettem 3,2-es csövet, az szépen szorul. Kicseréltem arra. Próba később.
Vettem 55-ös csövet is. Család panaszkodott, hogy benzinszag van a kocsiban. Megnéztem. Még a repedezett, gyári beöntő gumicső van a tankon, azért. Előbb-utóbb kicserélem azt is, hogy tele lehessen tankolni.
Voltam elővizsgán, mert nem tetszett, hogy csattog valami hátul. Kimérték a fékeket, rendben vannak. Azt csak én tudom, hogy halkan sziszeg a fékszervó bekötőcsonkja a vákuumcső súlya alatt, ott is trehányság lakik. Kimérték a lengéscsillapítókat is. A hátsó kettő gyengélkedik, ezért a furcsa hangok. Ha már volt akna, végignéztük a kocsi alját. Lakatolás rendben, kipufogó rögzítés nagyjából rendben. Uff.
Szülői garázsba sajnos nem tudok leállni. Meredek a lejáró szöge, hosszú a tengelytáv. Pech. A fehér úgy ment be, hogy az autószállító rámpáról indult. Szóval most nincs aknám. Pedig kellene, tiszta olaj a váltó alja. Nagymosás fog kelleni OT-ra. Meg kipufogó festés, ha hozzáférek.
Jártamban-keltem próbáltam fogyasztást nézni az óra alapján. 14 liter körülinek tűnik, fele város, fele 110-es tempó.
Utolsó kommentek