Le kellett fogyasztani a túltöltött motorolajat, úgyhogy megkergettem a gépet. Kapott 370 km autópályát, haladósan. Jelentem, megy. A zajszigetelés erősen hibádzik, szerintem kimaradt összerakáskor úgy kompletten. Az eleje kicsit ráz, valószínűleg kerékcsapágy vagy esetleg féltengely, féktárcsa lehet. De ennyi. 130 felett stabilan fut, 150 táján még van benne tartalék. A sebességmérő elég pontos, alig akartak leelőzni. Valószínűleg döglött a hűtőventilátor viszkokuplungja, mert sebességgel arányosan mutat a vízhőfok. Nem forr, de a komfortzóna széléig elmegy. A tükörnek meg bődületes holttere van, egy komplett SUV elfér benne. Majdnem baj lett. Azóta tekergetem a nyakamat szorgosan oldalra. A lényeg pedig: felső szint alá fogyott a motorolaj.
195
2016.09.12. 12:09 | bervas | Szólj hozzá!
Címkék: 80 NSU Ro járatás
A bejegyzés trackback címe:
https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr8511696719
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek