Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

76

2013.04.03. 22:27 | bervas | Szólj hozzá!

Múltkoriban ránéztem a fedelekre. Ilyenek:

Dsc00684b.jpg

Dsc00683b.jpg

Dsc00685b.jpg

Egyenletes matt szürke bevonat. Nem nyúlok hozzá, majd a dugattyú feltükrösíti. Ismerős azt mondta, meg ne próbáljam molibdén diszulfid nélkül összerakni, összejáratni. Az anyag megrendelve, jövő héten érkeznie kellene. A csapágyfedelek hézagoló tömítései már megérkeztek:

Dsc00686b.jpg

A bal oldaliak eléggé méretpontosak. A jobb oldaliakat egyelőre hümmögöm. Majd kiderül, mennyire jók. Azt számoltam, még hétféle tömítést kell vágatni a blokkhoz, az esetleges O gyűrűkön kívül.

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr455193964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása