Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

189

2015.12.30. 22:07 | bervas | Szólj hozzá!

Sajnos most sem tudok mást mondani. Két hónap állás után keréknyomás ellenőrzés: alig kell bele fújni. 10 másodperc önindítózás, és jár a motor. Utána másfél óra városi forgalomban közlekedés, üzemzavar nélkül. Ez egy jó autó.

A karburátort a nyári melegben elég szegényre hangoltam. Most a hidegben jelentősre nőtt a lik az alapjárat és a félfordulat között hideg motornál. Kellett 20 perc, mire minimálisra esett a torpanás. Lehet, megint nekilátok karburálni...

Örömömben teletankoltam a vasat. A múltkori sokszemélyes pályázás és a mostani városi tötymörgés átlaga 14 liter/100 km.

 

Címkék: 80 karburátor NSU Wankel Ro járatás

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr648213700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása