Átpörgettem a szervizkönyv mellé való kiegészítő lapokat. Megtaláltam benne az akadó gázzal kapcsolatos utasítást. Azt írja, ki kell cserélni a komplett gyorsító rendszert a karbuban. Erre már magamtól rájöttem. Egyelőre megoldottam a hibát, és az a karbu most a kivett motoron lakik.
Volt még infó a kipufogó rendszer módosításairól, a generátor változásáról, meg a gyújtás vezérlés módosulásáról.
Közben rájöttem, rossz állásban raktam össze az elosztót. Ki kellene venni és 20-30 fokot arrébb fordítani, hogy kényelmesen lehessen forgatni. Egyelőre úgy marad. Még kivett motornál kellett volna elintézni. Majd legközelebb.
Járogattam a városban. A víz melegedik a 37 fokban, de szépen megfogható, folytonos haladáskor visszaesik a hőfok az optimális zónába.
Alapjárat kialakult, nem nyúlok egyelőre hozzá. Közben az infókból kiderült, a szekunder levegő szelep mocorgása/ragadása simán okozhatja azt az alapjárat vándorlást, amit tapasztalok. Még kicsit hajtani kell a kocsit, keljenek életre a leragadt részek. Valószínű, a pillangószelepek körötti csillapító furatok is kicsit el lehetnek dugulva, mert néha lik van az alapjárat és a kis gáz között. Hidegen erősen érezni, melegen csak véletlenszerűen.
Utolsó kommentek