Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

178

2015.08.11. 21:13 | bervas | Szólj hozzá!

Átpörgettem a szervizkönyv mellé való kiegészítő lapokat. Megtaláltam benne az akadó gázzal kapcsolatos utasítást. Azt írja, ki kell cserélni a komplett gyorsító rendszert a karbuban. Erre már magamtól rájöttem. Egyelőre megoldottam a hibát, és az a karbu most a kivett motoron lakik.

Volt még infó a kipufogó rendszer módosításairól, a generátor változásáról, meg a gyújtás vezérlés módosulásáról.

Közben rájöttem, rossz állásban raktam össze az elosztót. Ki kellene venni és 20-30 fokot arrébb fordítani, hogy kényelmesen lehessen forgatni. Egyelőre úgy marad. Még kivett motornál kellett volna elintézni. Majd legközelebb.

Járogattam a városban. A víz melegedik a 37 fokban, de szépen megfogható, folytonos haladáskor visszaesik a hőfok az optimális zónába.

Alapjárat kialakult, nem nyúlok egyelőre hozzá. Közben az infókból kiderült, a szekunder levegő szelep mocorgása/ragadása simán okozhatja azt az alapjárat vándorlást, amit tapasztalok. Még kicsit hajtani kell a kocsit, keljenek életre a leragadt részek. Valószínű, a pillangószelepek körötti csillapító furatok is kicsit el lehetnek dugulva, mert néha lik van az alapjárat és a kis gáz között. Hidegen erősen érezni, melegen csak véletlenszerűen.

Címkék: próba hűtés 80 NSU Wankel Ro

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr257699612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása