Nem tudom, más hogy van vele, de ezzel a kocsival a veterán autózás egész "unalmas". Áll pár hetet, aztán ellenőrzöm a keréknyomást. Indítózok, a villany AC felküldi a rendszert, aztán indul. Kiállok a garázsból, beleülök, megtankolom a kútnál, és beletolok pár száz km-t. Legutóbb éppen 430 km-t négy személlyel, autópálya tempóban. A kipufogó vége téglavörösre égett, a hűtőt kezdik lepni a döglött rovarok, ennyi. Jó a szellőzés, jó a fűtés, a kormányszervó, az elektromos rendszer.
Hűtőfolyadékot kellett fél litert utántölteni az állásában szivárgás miatt. Az ajtókat kellene beállítani, mert nagy a szélzaj, de ahhoz nem értek. A kézifék pofák környéke továbbra is zörög... de egyszer úgyis szétszedem és megcsinálom. A zárgombok néha vacakolnak, megszorulnak a gumi tömítőgyűrűben, korabeli típushiba. És ennyi. Egyébiránt ez a 39 éves, vasvillával összehányt kasznijú kocsi ilyen használatnál ugyanolyan megbízható, mint egy mai Toyota. Nem gondoltam volna 5000 km-rel korábban.
Utolsó kommentek