A nagy gondolkodás vége az lett, hogy itt pihen a garázsban egy másik Ro.
- Az egyik hengerén hidegen nincs alapjárat, remélem, csak beállítási gond. Melegen van valami, de nagyon távol az ideálistól. Párszor lefulladtam sebességben.
- A kipufogó rendszerből két rögzítési pont hiányzik. Felrakva hozzávetőlegesen van, bukkanókon kopog a kocsi alján.
- Két kocsiból rakták össze, így van benne katalizátor és szekunder levegő szivattyú, de nincs benne az oda-vissza mozgó gyújtáselosztó és az ezt szabályzó két mágnesszelep. Sőt, egyelőre a vezetékköteget se találom hozzá.
- Egyébként a bütyök kenőfilce is hiányzik az elosztóból.
- Sír a váltóban a difi, időnként eltűnik a rükverc, kapcsoláskor recseg az egyes.
- A vezérlő vákuumcsövek tán bicikli szelepgumiból és Mercedes központi zár vákuumcsőből lettek összerakva.
- 72 km alatt megevett kb. 10 liter benzint. Ez nagyjából 14 literes fogyasztás.
- A vezető oldali ablak felső sarkából 2 cm kéder hiányzik. 100 felett fütyül a szél befele.
- A km-óra nem működik. A fordulatszámot néztem erősen, közben vizualizáltam a seprű diagramot.
- A kézifék jelképes.
- Az elektromos AC nem működik. Vagy áramot nem kap, vagy más baja van.
- Nem ég a reflektor, a hátsó ablakfűtés és a kézifék visszajelző.
Azon meg sem lepődtem, hogy az első 500 m-en követ kaptam a szélvédőbe. Első utam a szélvédőjavítóhoz vitt. Tán nem fog továbbrepedni.
Ezzel együtt azt hiszem, nem csináltam túl rossz vételt. Most pedig köszönetek:
- tesónak, amiért kiszúrta a kocsit,
- főnöknek és az EU-nak a tőkéért
- feleségnek, a hiányzó részt kipótoló hitelért, meg hogy még nem rúgott ki
- a Jóistennek, hogy ezt az egészet így elrendezte
Utolsó kommentek