Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

197

2017.04.08. 21:56 | bervas | Szólj hozzá!

Múltkor, amikor jöttem haza az országúton, rendetlenkedni kezdett a gép. Össze-vissza járt a motor, pöfögött, durrogott, fulladt, aztán megint kisimult a járása. Ezt így vagy háromszor, 85 km-en. Leizzadtam alaposan, mire hazaértem, mivel betolni/behúzni nem lehet, trélerezni meg vacak.

Egy nap lett kis időm este 10 után, úgyhogy nagy levegőt véve nekiláttam hibakeresni. Gyertyák ki. Kis kokszon kívül minden szép. Kaptak drótkefézést, az égéstér közlő furatokat meg próbáltam csavarhúzóval kipucolni. Elosztófej le, megszakító hézag ellenőrzés. Minden oké, hézag van. Légszűrő le, karbu szét, úszóház ellenőrzés. Úszóházban kevés benzin, szép tiszta. Hátsó üléstámla ki, fő benzinszűrő ellenőrzés. Kicsi mocsok van benne, a teljes eltömődéstől szemre messze. Szűrő ki, levegővel megfújkál, szűrő vissza. Mindent összevetve látható hiba nincs. Akkor miért akart leállni? Koszos benzinre gyanakodtam, az út előtt tankoltam, de nem láttam kosz nyomát.

Ma elmentem minden szerszámmal felszerelkezve újabb útra. Nyoma sincs fulladásnak, úgyhogy nem tudom, mi volt a probléma. Szépen forog a motor, 6000/percnél megvan a 110 óra szerint kettesben.

Ellenben egy megálláskor csúnya folt csurgott alá a jobb hátsó részén. Sárga lé, szemre talán fékfolyadék, nem tudtam azonosítani. Megijedtem, óvatosan jöttem haza. 80-90-es tempó, szinte termeltem a benzint. Hibakód, visszajelző semmi sem ég, fék van, pedál nem szivacsos. Egyelőre folt sincs a kocsi alatt ott, ahol előbb volt. Rejtély az élet.

Címkék: hiba 80 NSU Ro járatás

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr5712411095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása