Még szokni kell, hogy nincs ott a fék a kerék mögött. Furcsa a kerékagy magában:
A kereket azért vettem le, mert így könnyű hozzáférni a katalizátor rögzítőfüléhez, ami kicsit összegyűrve ott maradt a váltó tartóbakján. Ott van ni:
Lelki szemeim előtt flex és fűrész lebegett, de azért megpróbáltam két villáskulccsal. Igen nagyon rozsdás volt a környezet is, a csavar is. Természetesen simán megindult a csavaron az anya. Tekertem, tekertem. A nagyon rozsdás részen erősen sikítani kezdett, de már nem volt visszaút. Lejött:
Önzáró anya volt rajta, egyszerűen lenyalta a rozsdát az egészséges fémről. Hihetetlen, milyen anyagminőség van ebben a kocsiban.
A motor visszarakására készülendő még egyszer ránéztem a fékekre. Az első fékcsövek gumija megdagadt, nem ment bele a drót sem. Csináltatok új gumicsöveket, és a rendszernek ez a része menni fog. A kilikadt hátra menő fékcsővel nem tudok mit csinálni. Z alakban megy a kasznin, bontás nélkül nem jön ki. Le fogom dugózni a likat a főfékhengeren, így első fék lesz, hátsó nem. Ide-oda gurulni elég az első fék is.
Nézegettem a kocsi alján a kipufogó rögzítést. Megvan az egyik szakadt gumigyűrű, lesz minta, mit kell keresni. Úgy tűnik, el fog kelleni vinni az egész rendszert egy jó kipufogóshoz, kezdjen vele valamit. Lemez kell bele, kőgyapot, csövek, sok minden. A középső dobhoz valamilyen tartófület kell varázsolni, vagy még szerezni valahonnan. Látszik egy letört dolog, ami akár tartókonzol is lehet a fülek helyett, de ezen a kocsin ott nincs rögzítési pont.
A vízpumpa fedőlemeze komplex forma. Négy órát mértem és rajzoltam, mire valamennyire méretpontos skiccet sikerült összehozni. Még most sem tökéletes a rajz, úgyhogy nem raktam fel a vízpumpát.
Kell egy darab 12-es cső a kormányszervó csöve és a tartály közé. A régi el van gyengülve, alig tartja valami.
Utolsó kommentek