Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

177

2015.08.10. 21:54 | bervas | Szólj hozzá!

Gyertyakép ellenőrzést tartottam. Az első hengeré szimpatikus volt, a hátsóé kicsit száraz. Kezdenek barnulni az új gyertyák közepei. Egyformára állítottam a levegő csavarokat és alapjárati csavarokat. A nagy állítgatások közepette természetesen sikerült elhangolni őket tegnap. A levegő csavar a hat félfordulatot, az alapjárati csavar a tizenegy félfordulatot szerette. Az állítgatás a kis lendtömeg és a tökéletlen égés miatt esélytelen, míg a motor nem üzemmeleg. Egyszerűen nem érezni a finom változtatások hatását. Mennem kellett 50 km-t, hogy valamennyire minden összerázódjon.

Tanulva a tegnapiból, most csak 80-90 körüli tempót tartottam és nagyon figyeltem a vízhőmérőt. 80-90-nél kezdett melegedni, de 70-re visszaengedve a tempót visszahűlt. Tartós 90-nél nem kezdett emelkedni. Úgy tűnik, mégis van a gépnek bejáratási periódusa, jobban melegedik az első időkben. A harmincsok fok szépen kihozta a jelenséget tegnap.

A sok állítgatás és bejáródás eredményeként meleg motornál van stabil alapjárat, és sebességbe téve sem akar lefulladni. A túlhevült olaj visszahűlve rendben  működik. A hűtővíz mennyiség állandó. A motor alatt nincs tócsa. Jó érzés ez.

Címkék: 80 beállítás karburátor NSU Wankel Ro

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr467697302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása