Gyertyakép ellenőrzést tartottam. Az első hengeré szimpatikus volt, a hátsóé kicsit száraz. Kezdenek barnulni az új gyertyák közepei. Egyformára állítottam a levegő csavarokat és alapjárati csavarokat. A nagy állítgatások közepette természetesen sikerült elhangolni őket tegnap. A levegő csavar a hat félfordulatot, az alapjárati csavar a tizenegy félfordulatot szerette. Az állítgatás a kis lendtömeg és a tökéletlen égés miatt esélytelen, míg a motor nem üzemmeleg. Egyszerűen nem érezni a finom változtatások hatását. Mennem kellett 50 km-t, hogy valamennyire minden összerázódjon.
Tanulva a tegnapiból, most csak 80-90 körüli tempót tartottam és nagyon figyeltem a vízhőmérőt. 80-90-nél kezdett melegedni, de 70-re visszaengedve a tempót visszahűlt. Tartós 90-nél nem kezdett emelkedni. Úgy tűnik, mégis van a gépnek bejáratási periódusa, jobban melegedik az első időkben. A harmincsok fok szépen kihozta a jelenséget tegnap.
A sok állítgatás és bejáródás eredményeként meleg motornál van stabil alapjárat, és sebességbe téve sem akar lefulladni. A túlhevült olaj visszahűlve rendben működik. A hűtővíz mennyiség állandó. A motor alatt nincs tócsa. Jó érzés ez.
Utolsó kommentek