Végre válaszolt a régi tulaj fia. Azt írta, emlékei szerint azért tették le a kocsit, mert gubanc volt a hűtésével meg valami elektromos dologgal. A hűtésgond a vízpumpa miatt lehetett. Az elektromos gond meg a generátor miatt, mert eléggé összevissza vezetékeket találtam arrafele. A kocsi 100e km körül futott. A törött karterról nem tud, az valószínűleg állásában, tárolás közbeni mozgatáskor sérülhetett meg. És igen, a szülei a 70-es évek végén, a 80-as évek elején sokszor voltak Magyarországon. 95% biztonsággal ez az a kocsi, amit gyerekkoromban láttam. Az a kb. 33 ezer kocsi viharos sebességgel kopott ki az utakról a benzinár robbanások után. Nagyon kevés volt eleve, és még kevesebbel jártak hozzánk, át a vasfüggönyön. És most megvan, zárul a hurok a téridőben. Félelmetes, mit produkál az élet.
Hétvégén beltér takarítás. Tulaj fiának elő kell szedni a műanyag indiánt, a Bud Spencer képet, az egyéb gyerekjátékokat. Csinálok neki csomagot belőle.
Utolsó kommentek