Autómentőset még nem játszottam a masinával. Tesót kellett menteni, mert a 12 órás műszakba érve rajta hagyta a tompítottat a kocsin, és az történt, ami ilyenkor szokott. Kaptam a szerszámot, multimétert, bikakábelt, és sietős üzemmódban indultam a helyszínre.
Vigyázni kell a járművel, mert a sok hosszabb autózás miatt jól ki van kormolva, és ugrik. Ha csak fülelem a váltózúgást és a szélzúgást, hamar túlmegyek a megengedett sebességtartományon.
Tesó akkuján 3,5 Voltot mértem. A bikakábellel összekötve járó motorral töltöttem vagy 10 percet, mire annyira magához tért, hogy egyáltalán megforgatta a motort. Utána még 5 perc töltés, és beindult a kisautó. Gyorsan szétkötöttem az akkukat, és leellenőriztem, megmaradt-e a töltésem. Úgy tűnik, minden oké. Bírta a generátor, az ősi beépített fesszabályzó IC és a hajóba szánt dupla pólusos böhöm akku is.
Az akkut egyébként egyszer kellett tölteni az elmúlt 3 évben, amiből kettőt egyhelyben állva, használaton kívül töltött. Lehet, jó vétel volt.
Utolsó kommentek