Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

144

2014.08.26. 18:27 | bervas | Szólj hozzá!

Ez itten egy szimpatikus gyertyakép:

DSC01922b.jpg

Csupán annyi kellett hozzá, hogy kb. 300 km-t kergessem autópályán, autóúton. Tempó 110, 130, meg ami jól esett. A masina szereti a sebességet. A fülem mellett elálló vezető oldali ajtókeret nem. 100 fölött csúnyán zúg a szél, jön be a cúg. A váltó is zúg, és ezek ketten lenyomják a motorhangot.

Harcoltam kicsit a szellőző rendszerrel. Jön levegő direkt a szélvédőre, lábhoz oldalt, lábhoz középen, a műszerfalon középen és a műszerfal két oldalán. Lábhoz oldalt csak hideget tudtam varázsolni. Reggel nem volt jó érzés. Direkt a szélvédőre is hideg ment, és a műszerfal közepén is. Meleg csak lábhoz középen és a műszerfalon kétoldalt jött a rendszerből. Át kell néznem, ez a működés bug vagy feature.

A túlpörgésre figyelmeztető hang sípolás helyett vicces analóg telefonberregés, mint a Kapcsoltamban. 4500 felett pillanat alatt ellendül a mutató a pirosig. A berregés azért van benne, mert egyrészt csúnyán kopnak olyankor a csúszótömítések, és olyan fordulaton a 22 literes fogyasztás sem szimpatikus.

A fogyasztás a benzinmutató alapján valahol 10,5-11,5 liter között volt. Egészen kellemes érték. Kivéve persze, ha a benzinmutató nagyon csal.

Szemerkélő esőben nem kellett ablaktörlőzni, mert a cseppek legördültek a szélvédőről. Hihetetlen.

Címkék: fogyasztás próba autópálya 80 NSU Wankel Ro

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr246638151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása