Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

103

2013.06.26. 21:05 | bervas | Szólj hozzá!

Ez a vákuumcső probléma keményebb dió lett, mint gondoltam. Hat-hét gumis céget hívtam fel, nem sok sikerrel. Vagy vastag hidraulika csövet ajánlottak vákuumra, vagy átlátszó csigacsövet, vagy csak üzemanyagcső volt. Az eredeti külső hálós csőnek egyelőre nem találtam nyomát. Végül vettem pár méter viszonylag puha üzemanyagcsövet, és nekiláttam próbálkozni. Ezt kellett pótolni:

Dsc01137b.jpg

A bilincseket egyelőre menthetőnek ítéltem. Randa lenne a sok modern bilincs a patinásan rohadt motortérben. A műanyag T elosztó és visszacsapó szelep hibátlan:

Dsc01138b.jpg

Elővettem a mérőszalagot és a tapétavágó kést, és nekiláttam csövet szabni. A leszabott csöveket visszatettem a régiek helyére. A bilincsek pont kiadják a picit hosszabb vastagságot. Eléggé virít a friss fekete a motortérben, de ez van:

Dsc01139b.jpg

A baloldalt látszó szervószelep tartó szilentjeiból is találtam újat óccsóért. Kicsit merevebbnek tűnik a gumija, de méretben passzol. Ugyanilyen szilent tartja az elektromos AC-t, ha egyszer odajutok, hogy hozzáférjek...

A vákuumtartályba vezető rövid csőnél mindenképpen hosszabb kell, mert a merevebb csövet nem tudom ilyen kis íven meghajlítani.

A csövezés után szülővel még egyet légtelenítettünk a féken. Pazar lett.

Címkék: 80 cső vákuum NSU Wankel Ro

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr795379648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása