Akik ezt a kocsit tervezték, valószínűleg gyakorló szerelő emberek lehettek, Másképp nem tudom elképzelni, hogy lehetett ennyire magától értetődően javítható kocsit létrehozni.
A hátsó főcsapágy fedélből akartam kiműteni a szimmeringet. A szimmering peremén körbe ragacs, nem ígérkezik egyszerű műveletnek:
Hátulról nem látszik, hogy meg lehetne támadni. Elölről a kifordításos módszer működhet esetleg. Szemben ott a csapágypersely, nem kellene se összekaristolni, se megnyomni a szélét. Bent kevés a hely, a csavarhúzó pengéje épp elfér, mozgatni nem nagyon van hely:
Ilyenkor mondja az ember, hogy hajaj, és vakargatja a fejét. Aztán megforgatja a dolgot, hátha okosabb lesz:
Hoppá. Rémlik valami? Két dolog is. Itt az egyik:
Igen, ez az, aminek látszik. Szerelőfurat a szimmering kiütéséhez. Bőven méretezve, hogy kisebb kiütő, nagyobb csavarhúzó beférjen. Hamarabb kijött a szimmering, mint ennek a posztnak a végigolvasása:
Még egyszer, minden elismerésem annak, aki ezt így tervezte.
Utolsó kommentek