Újabb tapasztalattal lettem gazdagabb. Vettem Beta dugattyúgyűrű szorítót, mert nem akartam újabb célszerszámot készíttetni. Nem kellett volna. Próbálkoztam párszor, de nem sikerült beletenni az olajterelő tárcsát a dugattyúba, mindig kiugrottak a gyűrűk. Mondjuk nem is igazi dugattyúgyűrűk, radiálisan 5 mm a húsuk. Lehet, mégis célszerszám kell.
Megtapogattam, megvizsgáltam a körtömítést. Szépen szuszog, rugózik, úgyhogy nem lesz gond vele. Megnéztem az éltömítés mellett a hézagot. Az is rendben. Mehet vissza a dugó, ha össze bírom rakni.
Kivettem az első dekniből a motortartó tőcsavarokat. Satuban leműtöttem róluk a rárohadt gyári anyákat, és újrametszettem a meneteket. Ezzel már nem lesz gond. Utána nekiláttam a beszakadt AC tartócsavart kiműteni. Fúrtam másfeles fúróval, aztán fel egész 3,2-esig. Aztán beleküldtem a kúpos csavarkihajtót. Aztán szétpattant az öntvénykonzol. Kicsit elkedvetlenedtem. Végül elvittem a deknit egy ismerőshöz, akinek nemcsak mindenféle hegesztőgépe, de marógépe és síkba csiszoló platnija is van. Remélem, nemcsak meghegesztődik a repedt öntvényfül, de a nagy sarokhiány is befoltozódik.
Utolsó kommentek