Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

44

2013.01.04. 10:29 | bervas | Szólj hozzá!

Újabb tapasztalattal lettem gazdagabb. Vettem Beta dugattyúgyűrű szorítót, mert nem akartam újabb célszerszámot készíttetni. Nem kellett volna. Próbálkoztam párszor, de nem sikerült beletenni az olajterelő tárcsát a dugattyúba, mindig kiugrottak a gyűrűk. Mondjuk nem is igazi dugattyúgyűrűk, radiálisan 5 mm a húsuk. Lehet, mégis célszerszám kell.

Megtapogattam, megvizsgáltam a körtömítést. Szépen szuszog, rugózik, úgyhogy nem lesz gond vele. Megnéztem az éltömítés mellett a hézagot. Az is rendben. Mehet vissza a dugó, ha össze bírom rakni.

Kivettem az első dekniből a motortartó tőcsavarokat. Satuban leműtöttem róluk a rárohadt gyári anyákat, és újrametszettem a meneteket. Ezzel már nem lesz gond. Utána nekiláttam a beszakadt AC tartócsavart kiműteni. Fúrtam másfeles fúróval, aztán fel egész 3,2-esig. Aztán beleküldtem a kúpos csavarkihajtót. Aztán szétpattant az öntvénykonzol. Kicsit elkedvetlenedtem. Végül elvittem a deknit egy ismerőshöz, akinek nemcsak mindenféle hegesztőgépe, de marógépe és síkba csiszoló platnija is van. Remélem, nemcsak meghegesztődik a repedt öntvényfül, de a nagy sarokhiány is befoltozódik.

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr164997488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása