Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

42

2012.12.29. 14:57 | bervas | 3 komment

"Cipőt a cipőboltból", mondta a régi reklám. Ro 80 információt meg a Ro 80 klubból, annak is az eredeti, német kiadásából. Mint kiderült, kétfajta gyűrűtömítés volt, és ez rittig a második változat, nem a szerelési könyvben levő. Ráadásul ez gyakorlatilag nem kiszerelhető, úgyhogy úgy marad. Az is kiderült, hogy a rotorházak 1978-asak, a motor már legalább egyszer volt felújítva. Így érthető a viszonylag jó állapot.

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr854986456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2012.12.29. 22:45:55

ha ez még mindig a kiszedhetetlen tömítés, és szükséges a cseréje, akkor nem lehet azon folytonossági hiányt létrehozni, és a keletkezett résen alányúlva kimeleni?
vagy ennyire nem fontos a cseréje?

bervas · http://mt10.blog.hu 2012.12.30. 10:54:01

@Rocko-:

Az olajkoksz összegyűlik a gyűrű körül/alatt, és megfogja, nem tud rugózni. Emiatt ki kell venni, és a hornyot kipucolni. Pótalkatrészem nincs, úgy kellene kivenni, hogy ne sérüljön. Egyelőre folyik az eszmecsere a hozzáértőkkel. Végső esetben nem veszem ki, de jobb lenne, ha sikerülne kivenni, és mögötte is rendet rakni.

Rocko- 2012.12.30. 11:03:07

@bervas: ahham okés, pótlás nélkül tényleg nem működőképes a módszer.
süti beállítások módosítása