"Cipőt a cipőboltból", mondta a régi reklám. Ro 80 információt meg a Ro 80 klubból, annak is az eredeti, német kiadásából. Mint kiderült, kétfajta gyűrűtömítés volt, és ez rittig a második változat, nem a szerelési könyvben levő. Ráadásul ez gyakorlatilag nem kiszerelhető, úgyhogy úgy marad. Az is kiderült, hogy a rotorházak 1978-asak, a motor már legalább egyszer volt felújítva. Így érthető a viszonylag jó állapot.
42
2012.12.29. 14:57 | bervas | 3 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr854986456
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Rocko- 2012.12.29. 22:45:55
ha ez még mindig a kiszedhetetlen tömítés, és szükséges a cseréje, akkor nem lehet azon folytonossági hiányt létrehozni, és a keletkezett résen alányúlva kimeleni?
vagy ennyire nem fontos a cseréje?
vagy ennyire nem fontos a cseréje?
bervas · http://mt10.blog.hu 2012.12.30. 10:54:01
@Rocko-:
Az olajkoksz összegyűlik a gyűrű körül/alatt, és megfogja, nem tud rugózni. Emiatt ki kell venni, és a hornyot kipucolni. Pótalkatrészem nincs, úgy kellene kivenni, hogy ne sérüljön. Egyelőre folyik az eszmecsere a hozzáértőkkel. Végső esetben nem veszem ki, de jobb lenne, ha sikerülne kivenni, és mögötte is rendet rakni.
Az olajkoksz összegyűlik a gyűrű körül/alatt, és megfogja, nem tud rugózni. Emiatt ki kell venni, és a hornyot kipucolni. Pótalkatrészem nincs, úgy kellene kivenni, hogy ne sérüljön. Egyelőre folyik az eszmecsere a hozzáértőkkel. Végső esetben nem veszem ki, de jobb lenne, ha sikerülne kivenni, és mögötte is rendet rakni.
Utolsó kommentek