Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

12

2012.10.19. 19:59 | bervas | Szólj hozzá!

Körbejártam kicsit ezt a szekunder levegő kompresszor ügyet. Kiderült, hogy nem angol, hanem amerikai, és egészen közönséges tucattermék. Van régi vacakban és utángyártott újban. Az utángyártott újjal az a baj, hogy körülbelül 30%-kal kerül kevesebbe, mint a postaköltség és a vám Amerikától hazáig. Így még mindig olcsóbb, mint például Hollandiából rendelve. Két nap túrtam utána a netet, mire összeállt a kép.

Túrás közben akadtam 1 euróért komplett kipufogó rendszerre és 15 euróért komplett motorra. Aztán 1 órával a licit vége előtt beindult a csata. Hamar kiestem, mert hozzá kellett számolni a kétszer 1100 km-re az útiköltséget. A kipufogó 25e Ft-nál, a motor 50e Ft-nál állt meg. Mindkettővel piszok jól járt valaki.

Emésztem a dolgokat, néha rázogatom a malacperselyt. Elég üres hangja van, és a kilátások nem biztatóak. Majd hétvégén bontogatom kicsit, addig szerzek valami fényképezőt dokumentálni. Meg esetleg paypal gombot, a nemes cél érdekében.

2012.10.10.

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr984858689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása