Tegnap megtankoltam a masinát. Úgy tűnik, a benzinszint jeladó kicsit betegeskedik. Kattanásig tankolva 3/4-et mutat. A mennyiséget kimatekozva még 20 liter körül lehetett benne, amikor a mutató már nullán volt, de a sárga jelzőlámpa még nem villant fel. Most fogok mérni egy fogyasztást tankolástól tankolásig.
A jármű viccesen üzembiztos. Lepi a por pár hétig, majd beülök, indítózok 15-20 másodpercig, a villany AC feltölti a rendszert, és a motor beindul. 50-60 km kell, hogy bemelegedjen állás után a futómű, ennyi. A kézifék pofák időnként kattognak, és egyre több helyről folyik a motorolaj. A kéziféket lusta vagyok leszedni, mert ehhez le kell bontani a hátsó féknyergeket, azok meg fix rézcsővel vannak bekötve... nem vágyom légtelenítésre, de meg fog kelleni csinálni. Ahogy a hátsó főtengely szimmeringet is ki fog kelleni cserélni. Meg a váltót is.
Ezzel együtt ma 290 km-t csavartam a gépbe, és 60-ról legyorsult egy dízel Kangoo. Legközelebb vissza fogok váltani kettesbe, és megmutatom neki :-D
Utolsó kommentek