Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

157

2015.01.18. 20:45 | bervas | 2 komment

Mostanában nem történik semmi érdekes.

Megkapta a kocsi a nagyobb akkut, mostantól lelkesebben pörgeti az önindító. A spórolás miatt, hogy csak az indítózás alatt megy az elektromos AC, 10-15 másodpercig kell indítózni, míg feltolja a benzint a karbuig. Jobb volt a korábbi verziók időkapcsolós, gyújtásra induló megoldása.

A kocsi nagyjából kéthetente indul, megy egy kört, és viszonylag minden működik rajta. Kellemesen fűt, néha lejjebb kell venni a hőt, mert melegem van. Azt továbbra is nehezen kezelem, hogy a fűtéskapcsoló csak a csapot nyitja-zárja. Az érdemi meleghez nyitni kell a fő szellőzőzsalut, aminek a karja a ventilátort is kapcsolja. Picit nehézkes ez a szabályozás.

Címkék: 80 fűtés AC NSU Ro

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr897086887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deepwing 2015.03.23. 00:26:44

Ha valaki megvesz 3-5ezer euroért egy ilyet, mondjuk '75utánit, mennyi esély van rà hogy gondok lesznek a motorral?

bervas · http://mt10.blog.hu 2015.03.23. 15:51:57

@deepwing:
Szerintem semmivel sem több,mint egy ugyanilyen korú Ladánál, Moszkvicsnál.
Mérni kell egy kompressziót. Ha 8-9 bar megvan, nagy gubanc nincs. Ha nem forralja a vizet, nem folyik-csöpög semmi a motor alján, és szépen pörög alapjáraton, akkor egy darabig rendben lesz.
Hogy mikor dől szét a motor, azt sajnos előre semmi sem jelzi, csak az erő elfogyása.

Én a kasznit nézném meg nagyon-nagyon:
- küszöbök és emelési pontok
- ablakok körül és küszöb díszlécek alatt
- csomagtér padló és utastér padló
- ajtók alsó 20 centije
- sárvédő ívek
- kipufogó állapota
- katalizátor megy-e, van-e szekunder levegő szivattyú

Sok olyat látni, ami messziről, hunyorítva még szép, aztán az alja mállik a friss festés alatt.
süti beállítások módosítása