Megtaláltam, miért ázik be a kocsi. Van egy furat valamilyen levezető részben, nagyjából a kuplungpedál helye felett. Már csak meg kell felülről találni, bedugaszolni.
Azért találtam meg, mert teszteltem az ablaktörlő-ablakmosót. Azért teszteltem, mert az Alig utcai bácsik tegnap kész lettek a km órával. Este visszaraktam a helyére, ma pedig a műszerfal világítás potmétert is megszakértettük. Viszlát, rövidre záró vezeték. Trükkös volt rájönni, hogy a potmétert két csap tartja, amiről egyszerűen le lehet húzni. Utána az ember kihajlít két lemez fület, és ott a rendszer bele, tele grünspannal. Némi kapargatás után összetettük, és működik. Ha már arra jártunk, megforrasztottunk egy nyák túlmelegedés okozta folytonossági hiányt.
Kicsit aggódva raktam vissza a kocsiba a műszerfalat és kezdtem visszadugdosni a vezetékeket, stekkereket. Úgy tűnik, nem rontottam el nagy dolgot. Minden visszajelző ég, az időmérő óra ketyeg, a napi km számláló zsírosan klattyan, ha nullázom. Sőt, szám átbillenéskor másképp klattyan, mint nullánál.
Gatyába ráztam az összevissza méretű csavarokat. Érzéssel húztam meg a műszerfal polcot, a hamutartót. Kipróbáltam a szivargyújtót: működik. Sőt, a kézifék lámpa is működik, elmúlt a kontakthiba. A műszerfal világítás dolgozik, a potméter szabályoz. Működnek a bajuszkapcsolók, szebben dolgozik az index visszabillentés. Lassan ki kellene próbálni a km-órát, meg szétszedni és megkenni az ablaktörlő rudazatot.
Utolsó kommentek