Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

151

2014.10.04. 21:01 | bervas | Szólj hozzá!

Megtaláltam, miért ázik be a kocsi. Van egy furat valamilyen levezető részben, nagyjából a kuplungpedál helye felett. Már csak meg kell felülről találni, bedugaszolni.

Azért találtam meg, mert teszteltem az ablaktörlő-ablakmosót. Azért teszteltem, mert az Alig utcai bácsik tegnap kész lettek a km órával. Este visszaraktam a helyére, ma pedig a műszerfal világítás potmétert is megszakértettük. Viszlát, rövidre záró vezeték. Trükkös volt rájönni, hogy a potmétert két csap tartja, amiről egyszerűen le lehet húzni. Utána az ember kihajlít két lemez fület, és ott a rendszer bele, tele grünspannal. Némi kapargatás után összetettük, és működik. Ha már arra jártunk, megforrasztottunk egy nyák túlmelegedés okozta folytonossági hiányt.

Kicsit aggódva raktam vissza a kocsiba a műszerfalat és kezdtem visszadugdosni a vezetékeket, stekkereket. Úgy tűnik, nem rontottam el nagy dolgot. Minden visszajelző ég, az időmérő óra ketyeg, a napi km számláló zsírosan klattyan, ha nullázom. Sőt, szám átbillenéskor másképp klattyan, mint nullánál.

Gatyába ráztam az összevissza méretű csavarokat. Érzéssel húztam meg a műszerfal polcot, a hamutartót. Kipróbáltam a szivargyújtót: működik. Sőt, a kézifék lámpa is működik, elmúlt a kontakthiba. A műszerfal világítás dolgozik, a potméter szabályoz. Működnek a bajuszkapcsolók, szebben dolgozik az index visszabillentés. Lassan ki kellene próbálni a km-órát, meg szétszedni és megkenni az ablaktörlő rudazatot.

Címkék: 80 műszerfal szivargyújtó NSU Wankel Ro kilométer óra

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr696759571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása