Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

132

2014.06.08. 22:01 | bervas | 3 komment

Közel fél év nagy idő. Jónak láttam visszatenni a tankot a kocsiba, mielőtt végképp elfelejtem, mi hogy volt azon a fertályon. A tank békésen szárad az elmúlt időben. A gyantamaradék nagyja porzósra kövesedett, de a sűrűje még mindig frutti állagú volt. Nem erőlködtem vele, majd a lakatos ember kipucolja. Visszatettem a jeladót a tankba.

Nézegettem egy darabig a kiszerelés képeit, míg eszembe jutott, minek hol kellene lennie. Pár dolgot természetesen nem fényképeztem le, ott improvizáltam. Csak pár óra kellett, meg tesó segítsége az idomtalan tartály mozgatásához. Közben próbáltam tölteni az akkut. Karácsony körül töltöttem utoljára. Nem sok áramot vett fel. Remélem, nem szulfátosodik el állásában.

Az olajszint rendben volt, a víz szintén. A benzinszint jeladó működni látszik, jelezte az üres tankot. Kicsit pörgettem az önindítóval, hogy lássam, hogy reagál az akku. Bírta. Holnap felfegyverkezek benzinnel, és alaposan bebüdösítem a garázst. Ha sikerül.

Címkék: tank benzin 80 szintjelző NSU Wankel Ro

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr236289293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2014.06.09. 10:17:15

@arthur877: jaja, már majdnem kérdeztem kollégát szombaton, hogyan is van a tényállás.

bervas · http://mt10.blog.hu 2014.06.09. 20:11:44

@arthur877:

Spórolok, várakozok. Nem történik semmi látványos, csak a porréteg vastagodik a kocsin. Ebből nincsenek posztok.
süti beállítások módosítása