Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

64

2013.02.24. 22:06 | bervas | 5 komment

A földön fekve ámultam, hogy hogy tud ilyen porhanyósra rohadni  egy futómű bekötési pont, vagy fékerőszabályzó fedőlemez, vagy AC burkolólemez, vagy tetszőleges dolog a hátsó futómű magasságában... és kicsit elveszettnek éreztem magam. Node hogy jutottam…

63

2013.02.22. 22:36 | bervas | Szólj hozzá!

Megvan a főfékhenger javítókészlet. Kíváncsi vagyok, hogy fog szuperálni. Kész a köszörülés. Pöttyöt többet kellett levenni, mint gondoltam, 1,7 mm lett a végösszeg. 0,85 mm-es hézagolás kell a két oldalra. Ha a 105e km futásteljesítmény valós, és a motorcsere valahol 20e…

62

2013.02.19. 20:19 | bervas | 2 komment

Bárcsak minden ilyen flottul menne. Megvan a pót fékfolyadék tartály. Köszönet Csikós Zsoltnak és Simon Lászlónak.

süti beállítások módosítása