Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

102

2013.06.24. 19:15 | bervas | 3 komment

Vákuumcsövet venni indultam, zsiráf lett belőle. A boltba menet megláttam egy targoncás boltot. Megálltam, benéztem. Pont volt egy bemutató darabjuk eladó. Összehajtós, kicsi, könnyű. Pont befért a csomagtartóba. A motorblokk visszarakás könnyebben fog menni.

Egyelőre direkt vákuumcsövet nem találtam. Van helyette belső hálós erősítésű olajálló cső. Méretre jó lenne, de túl merev. Kipróbáltam, nem adja ki a szűkebb íveket, behorpad. Most keresgetek tovább olyan csövet, ami külső hálós erősítésű, vékony falú.

A kocsiból kibontottam és lemértem a csöveket. A legkisebb 200 mm, a leghosszabb 1070 mm. A fék visszacsapó szelepe működik. A T elosztó is jó. Az öreg csöveket néhol csípőfogóval kellett lefejteni a csatlakozásokról. Összesen 2,5 m körül kell, úgyhogy veszek 3 métert, ha találok jót.

Levettem a nyomatékváltót, még egyszer ránéztem a szimmeringre. Négy süllyesztett fejű csavar tartja. Elég erősen kellett dolgozni az ütvecsavarhúzóval, míg kijöttek. Megnézegettem, mi mit tart. A turbinát és a sztátort a tengelyek fogják. A szivattyú a főtengelyhez van csavarozva, akkor központos. Ahogy így forgatom, nem központos, elnyomja a szimmeringet, és ereszti az olajat. Ha benn lesz a blokk a helyén, meglátom, hogy viselkedik.

Címkék: 80 cső vákuum NSU Wankel Ro nyomatékváltó

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr225376219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HöZsö 2013.06.24. 20:24:17

Tauril bolt

H-1108 Budapest, Újhegyi út 25-31.

Tán hívni is lehet őket itt(431-0615), de szocialista kiszolgálásra számíts. Szerintem lesz náluk megfelelő cső.

Amúgy tetszik a blogod!

bervas · http://mt10.blog.hu 2013.06.24. 21:20:58

@HöZsö:

Köszönöm az infót. A Népszínház utcai szénkefe boltnál nem lehet szocialistább :-)

HöZsö 2013.06.24. 21:30:45

@bervas: Ilyet nem láttál azt garantálom, nagy üres csarnok, nulla vásárló, szétszórva polcok. Kinézed mi kell, meg mennyi, odahívod Mancit, ő leméri méterre, levágja, kezedbe adja, majd odaviszed Rózsikához, aki leméri grammra(!) ugyanazt a csövet, beárazza, majd fizethetsz.
süti beállítások módosítása