Vákuumcsövet venni indultam, zsiráf lett belőle. A boltba menet megláttam egy targoncás boltot. Megálltam, benéztem. Pont volt egy bemutató darabjuk eladó. Összehajtós, kicsi, könnyű. Pont befért a csomagtartóba. A motorblokk visszarakás könnyebben fog menni.
Egyelőre direkt vákuumcsövet nem találtam. Van helyette belső hálós erősítésű olajálló cső. Méretre jó lenne, de túl merev. Kipróbáltam, nem adja ki a szűkebb íveket, behorpad. Most keresgetek tovább olyan csövet, ami külső hálós erősítésű, vékony falú.
A kocsiból kibontottam és lemértem a csöveket. A legkisebb 200 mm, a leghosszabb 1070 mm. A fék visszacsapó szelepe működik. A T elosztó is jó. Az öreg csöveket néhol csípőfogóval kellett lefejteni a csatlakozásokról. Összesen 2,5 m körül kell, úgyhogy veszek 3 métert, ha találok jót.
Levettem a nyomatékváltót, még egyszer ránéztem a szimmeringre. Négy süllyesztett fejű csavar tartja. Elég erősen kellett dolgozni az ütvecsavarhúzóval, míg kijöttek. Megnézegettem, mi mit tart. A turbinát és a sztátort a tengelyek fogják. A szivattyú a főtengelyhez van csavarozva, akkor központos. Ahogy így forgatom, nem központos, elnyomja a szimmeringet, és ereszti az olajat. Ha benn lesz a blokk a helyén, meglátom, hogy viselkedik.
Utolsó kommentek