Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

99

2013.06.15. 19:03 | bervas | 3 komment

Megnézegettem közelről egy NSU 1200C-t. Kerestem, mi közös van benne a Ro 80-nal. Amit találtam, az két bajuszkapcsoló és egy AC pumpa. Se a felnik, se a futómű, se a fékrendszer. Ijesztő. Így már értem, miért volt akkora gond a Ro bukása. Gyakorlatilag a teljes motort, kasznit és minden mást gyártó szerszámgép sor mehetett a selejtbe bőven a megtérülés előtt.

Ami még ismerős volt, az a hátsó futómű bekötése, az komplett Zaporozsec.

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr345362903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2013.06.15. 20:44:28

haha, a héten egy ismerős riogatott félinfoval, hogy az NSU Prinz/TT az Wankel volt. hát mondom nem.
tetszett a pályanap?

bervas · http://mt10.blog.hu 2013.06.16. 15:37:45

@Rocko-:

A Ro 80 és a Wankel Spider voltak Wankel motorosak.

A pályanapon épp csak szétnéztem. Amit láttam, tetszett.

Rocko- 2013.06.16. 15:57:15

@bervas: igen-igen, csak azok. nehezen, de meggyőztem. :)

pályanap: értem. :)
süti beállítások módosítása