Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

45

2013.01.06. 18:34 | bervas | Szólj hozzá!

Míg a dugattyún gondolkodtam, elővettem újra a vízpumpát. Piszkos, vízköves, ahogy levettem:

Dsc00407b.jpg

Ilyen a hátulja, az acéllemez:

Dsc00411b.jpg

Ezt már láttam, mutattam. A szivattyú forgott, de a tengely kézzel érezhetően lógott. Most levetem a fedőlemezt, hogy lássam, mi van alatta:

Dsc00412b.jpg

Elég rozsdás járókerék, és mindenütt fekete víztér. Lehet, valami kivált a fagyállóból, attól lett fekete a fal. A tetején, ahol levegőt kapott, nem védte a fagyálló és megjelent a rozsda. A képen ez alul látszik. A kadmiumozott fedőlemez belső felét is megkóstolta a rozsda:

Dsc00413b.jpg

Valamit fog kelleni vele csinálni, így nem mehet vissza. Egyelőre nem bántom, ott van rajta a minta a tömítés készítéshez. A szivattyú csapágya SKF csapágy, valószínűleg létező dolog a tömszelencével együtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr975001801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása