Hazaért a vas, benn lakik a garázsban. Persze átvertem magam, likas a blokk eleje, odaverték. Blokk kiszedéssel kell kezdeni, hogy a lukas olajszűrő fedelet meg lehessen hegeszttetni. Nem így terveztem, de ez van.
Fék nincs. A hidraulikus rendszerben nincs lé, csak a főfékhenger rozsdás kívülről nagyon. A kéziféknek be van rohadva a bowdenje, szerencsére oldott állásban.
A fűtéscsap beállva, a működtető műanyag kar letörött. Ahogy a bal lábtér fűtőzsalujáé is.
Nemcsak olaj, víz sincs a motorban. A mindenféle lerakódásból ítélve esélyes lesz egy vízpumpa felújítás, meg még ki tudja.
A légszűrő betét cseréjéhez le kell csavarozni a komplett légszűrő házat. Egy patent ugyanis nem nyitható, beleakad az önindítóba.
Az összes víz, hidraulika és vákuum gumicső csereérettnek tűnik. Szerencsére mindegyik szinte egyenes, talán könnyen pótolható.
Az egyik gyertya kicsavarva finoman porrozsdás. Talán még menthető a blokk.
2012.09.26.
Utolsó kommentek