Van még mit csinálni. Ahogy két-háromhetente előveszem a masinát átmozgatás céljából, sorra bújnak elő a dolgok.
Először is még mindig beázik valahol. A nagy luknál már nem, azt múltkor vödörrel leellenőriztem. Valahol máshol. Most csak kis adag víz folyt be mosáskor a vezető lábtérbe, de ez még mindig nem normális.
Másodszor ráz a kormány. Lehet kerék, féltengely, vagy kerékcsapágy. A kocsi állapotát átgondolva kerékcsapágyra szavazok... majd kiderül.
Harmadszor valami nem stimmel a kézifékkel. Nyiszog, zörög, nagyon hosszú úton jár. Sajnos a tárcsa belében lakik, a tárcsa levételéhez meg le kell venni a féknyerget.
Negyedszer a váltó, ami cserés.
Ötödször a főtengely végi szimmeringféle, ami folyós.
És akkor a csálé ajtókat még nem említettem.
Utolsó kommentek