Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

82

2013.04.27. 21:24 | bervas | Szólj hozzá!

Lendülnek előrefele a dolgok. Szereztem 850 Nm-es nyomatékkulcsot. 120 cm a karhossz, emberes darab. Ezzel meg fogom tudni húzni a 450 Nm-es főtengely végcsavart. Lettek tömítések olcsón a Jókai térről. Még időm is lett valamennyi, úgyhogy nekiláttam matatni. Ezen a képen a…

81

2013.04.25. 21:32 | bervas | Szólj hozzá!

Megvettem a főtengely axiálcsapágyát. A boltos szerint évente 1-2 db fogy ebből a méretből, úgyhogy csak SKF volt. Nem olcsó. A régebbinek porrozsdás volt a kosara, nem akarok kockáztatni.

80

2013.04.24. 19:46 | bervas | Szólj hozzá!

Szereztem hasított szárú szegecset, ami a felső holtpont mutató lemezt tartja. DIN 1476, nagy varázslat. Pár kalapácsütés, és a helyére megy, akár egy szög. A lemez a helyén. Ennyit haladtam ma. Kicsit megolajoztam a szívórésen keresztül az éltömítéseket, és megforgattam a…

süti beállítások módosítása