Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

17

2012.10.23. 14:50 | bervas | Szólj hozzá!

Amilyen romos a kaszni és itt-ott a motortér, olyan meglepően jó állapotú a beltér. Ez például a hátsó üléspad:

Dscf1555b.jpg

Hibátlan lakkozott fém váz, hibátlan rugók, a kárpit egyetlen hibája, hogy kicsit kifakult a naptól. A hátsó ülés támlája két részes, és hasonló állapotú:

Dscf1556b.jpg

Megintcsak hibátlan váz, hibátlan kárpit. Látszik, hogy a fémváz három csapon van rögzítve a karosszériához. Az ülés mögött filclemez tompít talán zajt, talán mást:

Dscf1557b.jpg

A három ülésfogó csap fogja, meg még két műanyag patent. Mögötte a tank és a csomagtér, nincs zárólemez, vagy bármi egyéb. Ez látszik a bal üléstámla mögött:

Dscf1559b.jpg

Látszik a benzinbeöntő cső, alatta az átlátszó a szuszogó. A nagy fekete a tank. Alul a primer benzinszűrő, benne azonosítatlan színű és állagú lé. A szűrő után a cső átmegy a kasznin az alul rögzített elektromos segédszivattyúhoz, majd visszajön, hogy a fényes szürke csövön menjen valahova előre. Ide is sok apró gumicső fog kelleni a pótláshoz. A jobb felső háromszögben a nagy fekete izé a tetőablak vízelvezető lefolyócsöve. Ezen a környéken egész épek a karosszéria lemezek. Száraz az üléspad alatt a hangfogó vastag filc. Alatta a padlólemez eléggé gyanús.

A csomagtérbe beszórt kárpitok és díszlécek között matatva megtaláltam a gyári emelőt. Be is passzítottam a helyére. Láthatólag sose volt használva.

Dscf1563b.jpg

Nemcsak motortér világítás van, hanem csomagtér világítás is:

Dscf1565b.jpg

A vezetékelés megoldása ugyanolyan, mint a motortér világításnál: rögzítő körmök a zsanéron, gumidugó, egyetlen kóbor vezeték.

Dscf1566b.jpg

Végezetül az embléma:

Dscf1564b.jpg

Szemre nem törött, de eléggé csálén áll a vége. A lakatos helyreteszi, majd egyszer. Megtapogattam a rögzítő tüskéit, megvannak.

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr244864489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása