Amilyen romos a kaszni és itt-ott a motortér, olyan meglepően jó állapotú a beltér. Ez például a hátsó üléspad:
Hibátlan lakkozott fém váz, hibátlan rugók, a kárpit egyetlen hibája, hogy kicsit kifakult a naptól. A hátsó ülés támlája két részes, és hasonló állapotú:
Megintcsak hibátlan váz, hibátlan kárpit. Látszik, hogy a fémváz három csapon van rögzítve a karosszériához. Az ülés mögött filclemez tompít talán zajt, talán mást:
A három ülésfogó csap fogja, meg még két műanyag patent. Mögötte a tank és a csomagtér, nincs zárólemez, vagy bármi egyéb. Ez látszik a bal üléstámla mögött:
Látszik a benzinbeöntő cső, alatta az átlátszó a szuszogó. A nagy fekete a tank. Alul a primer benzinszűrő, benne azonosítatlan színű és állagú lé. A szűrő után a cső átmegy a kasznin az alul rögzített elektromos segédszivattyúhoz, majd visszajön, hogy a fényes szürke csövön menjen valahova előre. Ide is sok apró gumicső fog kelleni a pótláshoz. A jobb felső háromszögben a nagy fekete izé a tetőablak vízelvezető lefolyócsöve. Ezen a környéken egész épek a karosszéria lemezek. Száraz az üléspad alatt a hangfogó vastag filc. Alatta a padlólemez eléggé gyanús.
A csomagtérbe beszórt kárpitok és díszlécek között matatva megtaláltam a gyári emelőt. Be is passzítottam a helyére. Láthatólag sose volt használva.
Nemcsak motortér világítás van, hanem csomagtér világítás is:
A vezetékelés megoldása ugyanolyan, mint a motortér világításnál: rögzítő körmök a zsanéron, gumidugó, egyetlen kóbor vezeték.
Végezetül az embléma:
Szemre nem törött, de eléggé csálén áll a vége. A lakatos helyreteszi, majd egyszer. Megtapogattam a rögzítő tüskéit, megvannak.
Utolsó kommentek