petrol pet:
Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58)193
bervas:
@petrol pet:
Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel.
Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41)183
bervas:
@petrol pet:
A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn.
Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37)183
petrol pet:
totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/
Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59)183
Kocsit járatni a 36 fok nem a legalkalmasabb, de ezt dobta az időjárás. Az alapjárat már valamennyire alakul. Teljesen más állásban vannak a levegő és alapjárati csavarok, mint a másik blokknál. Ez…
Megvolt a próbaút. 5291 km-ről indult a számláló. Mostantól 1000 km-en át:
- nincs padlógáz,
- nem pörgetem 5500 fölé,
- nem tolom 160 km/h fölött.
Komoly dolog ez a bejáratás.
Majd…
Benn a felújított motor a kocsiban. A kipufogó még kifúj, alapjárat nincs, és általában véve minden baja van, melegen nem indul. Lesz még karbu és szívócsonk pucolás, esetleg trafó…
Haladok. Tegnap kiszedtem a fehér kocsiból a motort és a váltót. Össz szintidő kb. 10 óra, nem rossz úgy, hogy a váltó vagy 30 éve nem volt csavarozva-mozgatva. Néha kellett a méteres cső a csavarok nyitásához. Közben a bal első hossztartó 10 cm-es része a szeme előtt omlott…
Utolsó kommentek