Ez itten egy szimpatikus gyertyakép:
Csupán annyi kellett hozzá, hogy kb. 300 km-t kergessem autópályán, autóúton. Tempó 110, 130, meg ami jól esett. A masina szereti a sebességet. A fülem mellett elálló vezető oldali ajtókeret nem. 100 fölött csúnyán zúg a szél, jön be a cúg. A váltó is zúg, és ezek ketten lenyomják a motorhangot.
Harcoltam kicsit a szellőző rendszerrel. Jön levegő direkt a szélvédőre, lábhoz oldalt, lábhoz középen, a műszerfalon középen és a műszerfal két oldalán. Lábhoz oldalt csak hideget tudtam varázsolni. Reggel nem volt jó érzés. Direkt a szélvédőre is hideg ment, és a műszerfal közepén is. Meleg csak lábhoz középen és a műszerfalon kétoldalt jött a rendszerből. Át kell néznem, ez a működés bug vagy feature.
A túlpörgésre figyelmeztető hang sípolás helyett vicces analóg telefonberregés, mint a Kapcsoltamban. 4500 felett pillanat alatt ellendül a mutató a pirosig. A berregés azért van benne, mert egyrészt csúnyán kopnak olyankor a csúszótömítések, és olyan fordulaton a 22 literes fogyasztás sem szimpatikus.
A fogyasztás a benzinmutató alapján valahol 10,5-11,5 liter között volt. Egészen kellemes érték. Kivéve persze, ha a benzinmutató nagyon csal.
Szemerkélő esőben nem kellett ablaktörlőzni, mert a cseppek legördültek a szélvédőről. Hihetetlen.
Utolsó kommentek