Valami van a gépezettel, mert egyre disznóbban megy. Ha tolom neki, szimpatikusan húz. Este játszottam kicsit, próbálgattam a gyorsulást 4-5-6 személlyel, szigorúan magánúton. Erősen úgy tűnt, hogy élvezi. Egyes ötezerig, váltás, kettes kövéren, és vége volt az útnak, de akkor is...
A váltónak vagy a pozíciója, vagy a rudazat játéka vándorol a blokk melegedésével. Elmászik máshova a rükverc helye. Kellett pár perc, míg felfogtam a dolgot, és átrajzoltam fejben a kulisszát. Ami kb. egy Ikarus 200-nak megfelelő pontosságú, és a kar is hasonló hosszan jár.
Zavart, hogy egyesben hirtelen zár a kuplung. A könyvet átnézve próbáltam állítani a szervószelepen. Eleinte lett valami hatása, de három óra játszás után pont olyan rossz, mint állítás előtt volt. A könyv szerint, ha az állítás nem megy, akkor szervószelep szét, tisztítás és össze. Plusz egy tétel a teendő listához.
Utolsó kommentek