A másik, modern autó betegeskedése miatt befogtam napi városi csatahajónak a gépet. Először akkut kellett töltenem, az öt év alatt talán harmadszorra. Jó benne a Banner, igaz, drága is volt, amikor vettem.
A hidegben jól vizsgázott a fűtés. A karburátort napról napra jobban átmosta a friss benzin, úgyhogy egyre simábban ment az alapjárat-fő levegőcsatorna átmenet.
Ha már használni kellett, sok idő után átszabtam a restauráló mágus által papundekliből, dobozragasztó szalagból és padlószőnyegből alkotott kalaptartót. Kivágtam a szellőzőnél a lyukakat, most rendben működik a rendszer.
Kis szépséghiba, hogy 300 km után erősen horpad a tank. Meg hogy megadta magát az önindítóban valami, úgyhogy 5 nap után beállt. Nem emlékszem, melyik önindítót raktam bele. Majd szétszedem, megnézem.
Utolsó kommentek