A mai nap fejleményei:
- a szivargyújtó zárlatos. Bekötöttem, 2 másodperc alatt olvadt ki a biztosíték. Emiatt nem lesz GPS-es sebességmérés, amíg vacak a km-óra.
- az ablakmosó szivattyút meggyógyítottam. Furcsa, közlekedő edényes megoldás a korabeli Audikból. Fel kellett tölteni vízzel, hogy a szivattyú rész felkapja a vizet.
- a vezető és az utas ülés fel volt cserélve. Úgy tette be az autóösszerakó ember, hogy a küszöb felé állt a támla állítókarja... csak úgy nem lehetett lenyomni, nem volt annyi hely. Most a biztonsági övcsat mellett laknak. Ráadásnak bezsíroztam az üléssíneket, mert porszárazak voltak.
- Az új 3,2-es vákuumcsövek jók, megint van rendes alapjárat. Ezek szerint én vittem falsot a rendszerbe a túl lazán rögzülő 4-es csövekkel.
- A jobb lábtéri szellőzőnek visszatettem a zárókarját. Kicsúszik, ha nem jól van mozgatva, és nem nyitja-zárja a szellőzőt.
- Beolajoztam a zárakat.
Állnak össze a dolgok apránként.
Utolsó kommentek