Img_5079b.jpg

Ro 80 blog

Vettem egy régi, nagyon érdekes, nagyon rozsdás autót. Csinálgatom a garázsban, amíg tart a türelem, idő, érdeklődés.

Utolsó kommentek

  • Rocko-: :( (2017.12.03. 12:42) 198
  • petrol pet: Mióta nálunk a feleség angoloktól hazahozott jobbkormányos C3-asa itt parkol, legtöbbször azzal ugrálok, ha kocsival kell mennem valahova. Nem mindegy, hogy 8-9, vagy 5-6 liter a városi fogyasztás (... (2016.07.23. 22:58) 193
  • bervas: @petrol pet: Szenvedtek? Konkrétan újratervezték a mechanikát, úgy lett a forgódugattyús őswankelből bolygódugattyús NSU wankel. Egyébként okosan átgondolt szerkezet, csak rittig az elején és jo... (2015.09.24. 15:41) 183
  • bervas: @petrol pet: A klasszikus Mazda blokkokat sokkal egyszerűbb szerelni, azok egyemberesek. Vannak videók róla a tecsőn. Ez az új szerintem minimum közvetlen befecskendezős lesz, meg tripla gyertyá... (2015.09.24. 15:37) 183
  • petrol pet: totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/22/mazda_a_wankel_meg_nem_halott/ Nnnna, majd én megvárom ezt az újabbat, hátha az egszerűbb lesz belülről :) (2015.09.22. 13:59) 183
  • Utolsó 20

140

2014.08.19. 19:23 | bervas | Szólj hozzá!

Először is néhány kép. Ez a vákuum termosztát szelep, amivel harcoltam. Egészen pici kis darab.

Dsc01906b.jpg

Az ember elgondolkodik, hova kösse a bemenő és hova a kimenő csövet. Szerencse, hogy nem kell gondolkodni, rá van írva a lényeg: CARB az egyik cső.

Dsc01907b.jpg

Bekötve így nézett ki a kapott Mercedes ajtócsövekkel:

Dsc01915b.jpg

Ezeket dobáltam ki sürgősen, és cseréltem le négyes résolajcsővel. Lehet, ezzel vittem be a hibát a rendszerbe, mert a négyes kicsit lazán ült a csonkokon. Most azonban vettem 3,2-es csövet, az szépen szorul. Kicseréltem arra. Próba később.

Vettem 55-ös csövet is. Család panaszkodott, hogy benzinszag van a kocsiban. Megnéztem. Még a repedezett, gyári beöntő gumicső van a tankon, azért. Előbb-utóbb kicserélem azt is, hogy tele lehessen tankolni.

Voltam elővizsgán, mert nem tetszett, hogy csattog valami hátul. Kimérték a fékeket, rendben vannak. Azt csak én tudom, hogy halkan sziszeg a fékszervó bekötőcsonkja a vákuumcső súlya alatt, ott is trehányság lakik. Kimérték a lengéscsillapítókat is. A hátsó kettő gyengélkedik, ezért a furcsa hangok. Ha már volt akna, végignéztük a kocsi alját. Lakatolás rendben, kipufogó rögzítés nagyjából rendben. Uff.

Szülői garázsba sajnos nem tudok leállni. Meredek a lejáró szöge, hosszú a tengelytáv. Pech. A fehér úgy ment be, hogy az autószállító rámpáról indult. Szóval most nincs aknám. Pedig kellene, tiszta olaj a váltó alja. Nagymosás fog kelleni OT-ra. Meg kipufogó festés, ha hozzáférek.

Jártamban-keltem próbáltam fogyasztást nézni az óra alapján. 14 liter körülinek tűnik, fele város, fele 110-es tempó.

Címkék: fogyasztás 80 cső vákuum NSU Wankel Ro

A bejegyzés trackback címe:

https://ro80.blog.hu/api/trackback/id/tr186617951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása